הרבי הגיע לביקור חיזוק ביישוב בבקעת הירדן | גלריה

נתי קאליש No Comments on הרבי הגיע לביקור חיזוק ביישוב בבקעת הירדן | גלריה

תיעוד: כ"ק האדמו"ר מקאליב בדברי חיזוק ואמירת שמע ישראל עם ילדי תלמוד תורה בישוב מעלה אפרים שבבקעת הירדן

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א ערך מסע חיזוק ביישובים בבקעת הירדן. את מסעו החל הרבי ביישוב מעלה אפרים ילדי התלמוד תורה שוררו שיר מיוחד לכבודו של הרבי, שהשתתף בסיום מסכת פסחים של ילדי התלמוד תורה ביישוב. 

לאחר מכן הגיע הרבי לישיבת ההסדר מעלה אפרים ולמכינה הצבאית במקום ושוחח עם התלמידים בענייני אמונה ובחיזוק לקראת השירות הצבאי של התלמידים. מנהלי הישיבה ערכו לרבי סיור מיוחד בתצפית על בקעת הירדן והסביר לרבי את החשיבות האסטרטגית של היישובים בבקעה על ביטחון ישראל. 

בדברים שנשא כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א בפני תלמידי ישיבת ההסדר אמר הרבי: "אין ישראל נגאלים רק אחרי שהם מתייאשים מהגאולה. ההסבר לזה שרק ברגע שהאדם מיואש לגמרי זו השלמת הצרה. כמו שמצאנו ביציאת מצרים, שרק כאשר בני ישראל התייאשו מהגאולה וחשבו שלא יבוא להם גואל, הם לא היו בגלות שלמה. רק אחרי שם התייאשו מהגאולה, אז הגיע הגאולה השלמה".

"זקני כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א, היה לו את כוח האמונה שבזכותו הוא עשה את כל הדברים. גם ברגעים הכי קשים הוא לא נשבר'  לאחר מכן לימד הרבי את הקהל את השיר 'רק אמונה בבורא כל העולמים' בדבקות ובהתעלות ושורר אותו בשירה ובדביקות גדולה" אמר.

לאחר הביקור ביישוב מעלה אפרים הגיע הרבי ליישוב מחולה, שם נשא דברי חיזוק בפני בנות האולפנה בעניין מעלת האמונה וההתחזקות בה בפרט בימים אלו. עם סיום הביקור ביישוב מחולה הגיע הרבי ליישוב שדה אליהו. משם המשיך הרבי לבית שאן שם נשא דברי חיזוק והתעוררות בפני תלמידי ישיבת ההסדר. לאחר דברי החיזוק התקיים מעמד קבלת עול מלכות שמים ושירי חיזוק. בסיום המסע יצא הרבי בדרכו לירושלים.



0 תגובות